通常利用(一般)新規・継続申込 / New or renewal application for Regular use (General)

  1. 新規申込かつ代表者の申請者情報登録申込が未実施の場合は、まず申請者情報登録申込を完了してください。
    If you make a new application and have not yet applied for the registration of applicant information as representative, please complete the application for the registration of applicant information first.
  2. 代表者の登録メールアドレスをご入力ください。代表者はセンターの利用資格を有し、グループ構成員の適正な利用に責任を持てる居住者の方であり、利用負担金の支払財源を有さない学生を除きます。
    Please enter the registered email address of the representative. The representative must be a resident of Japan and qualified to use the supercomputer, excluding a student who does not have the payment sources for cost of use. The representative must take responsibility for the group usage.
  3. 入力いただいたメールアドレスに [利用申込URLのお知らせ] メールをお送りします。
    We will send a [Notification of application URL] email to the email address you entered.

お知らせ / Notification

  • 【重要】2023年度の利用申込は、2024 年 2 月 9 日をもちまして受付終了いたしました。2024年度の利用申込はこちらから実施いただけます。
    [Important] Applications for FY2023 have been closed on February 9, 2024. Applications for FY2024 are available here.